زینبزینب، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ღخاطرات من و آبجی جونمــــღ

عکسای تولد زینب جون

1391/5/10 12:37
نویسنده : خاله جون
3,438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز می خوام عکسای تولد یک سالگی زینب جون رو تو وبش بذارم امید وارم خوشتون بیاد...لبخند

این عکس از تزئینات تولد هست:

این عکس از دو تا وروجک ما قبل از اومدن مهمونا:

این عکس هم دو تا وروجک با دایی علی

اینم کیک تولد:

*ما تولد زینب جون رو در تیر ماه برگزار کردیم به خاطر ماه رمضان این عکسا هم از همون موقع هست...

*زینب جون دیروز واکسن ١ سالگی زده بود وقتی اومد خونه ما راحت می خندید و دست میزد انگار نه انگار که واکسن زده شاید واکسنش درد نداشت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 مرداد 91 15:10

خدا رو شکر واکسنت رو به راحتی زدی.


آره این دفعه اصلا اذیت نکرد برای واکسن قبلیش خیلی بی تابی کرد
یاس
11 مرداد 91 1:11
عزیزم الهی که همیشه پاینده و سلامت باشید.چه جیگرایی هستن.بووووووس


مرسی خاله
حدیث
11 مرداد 91 16:39
تولدت مبارک گل پونه
ایشالاه جشن 100 سالگیت خانمی


ممنون عسیسم
مامی محمدمهدی
11 مرداد 91 17:32
تولدت مبارک باشه عزیزم


ممنونم خاله جوووووووون
مامان سلما
13 مرداد 91 14:47
سلام مرسی که به وبلاگ یه دونه ما سر زدین منم همه وبلاگ شما رو دیدم خیلی خوشحالم که زینب جون برای واکسنش اذییت نشده من شما رو لینک کردم


سلام خواهش میکنم منم شما رو لینک کردم
negin
19 مرداد 91 22:04
خدا نگهش داره براتون

آپممممممم


ممنون حتما سر میزنم