زینبزینب، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

ღخاطرات من و آبجی جونمــــღ

بدون عنوان

1391/6/23 0:20
نویسنده : خاله جون
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو ها خوفین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکر کنم یه چند وقتی میشه که چیزی ننوشتم.....البته عیب نداره چون دسترسی به اینترنت نداشتیم....چون مسافرتیم....

اما حالا وقت خوبیه واسه آپیدن چون فردا.................

تولد (مامان مهدیه) هست.... زیبا

با اینکه مسافرتیم بازم جشن میگیریم.....اما نه مثل هر سال امسال یه جشن کوچولو داریم

دنیای زیبا

مامان جون بدون خیلی دوستت داریم ......

تولدت مبارکzibaziba

اینم یه هدیه نی نی وبلاگی واسه مامان جونی:

دنیای زیبا

پسندها (1)

نظرات (6)

یاس
23 شهریور 91 1:14
تولد مامانی مبارک باشه.مسافرت هم خوش بگذره جوجوها
مریم مامان ارشیدا
23 شهریور 91 9:07
منم تولد مامان مهدیه رو تبریک میگم
سپیده
24 شهریور 91 13:51
سلام. ایشالله مسابقات بعدی www.koodakeman91.niniweblog.com
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 شهریور 91 13:22
به به تولد مامانتون مبارک. انشالله سایش همیشه رو سرتون باشه.
مامان نازنین جونم
11 مهر 91 23:45
سلام ماشالاه به نازگلای مامانی انشاالاه زیر سایه ی مامان وبابا وخدا 100ساله بشند.من با افتخار لینکتون کردم
فاطمه مامان آیلین
14 مهر 91 14:35
سلام جوجوهای ناز چقدر شما خواهر و برادر بامزه این ...من با افتخار لینکتون کردم


سلام مررررررررررسی .... منم با افتخار شما رو لینک کردم