زینبزینب، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ღخاطرات من و آبجی جونمــــღ

ماجرای حسودی زینب خانوم

1391/5/31 17:53
نویسنده : خاله جون
725 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله خوبی.....قلب

چند روز پیش مهمون داشتیم دایی حامد و زن دایی جون بودن البته ریحانه خانوم دخمل نازشون هم بود ماشاالله تپل مپل شده بوددنیای زیبا

شبش شما و داداشی به همراه مامان و بابا اومدین خونه ما ...شما هم به ریحانه جون که بغل آقا جون بود خیلی حسودی میکردی..دنیای زیباهیچ کس جرات نداشت جلوی چشمای تویولریحانه جون رو بغل کنه...اگر هم کسی جراتش رو پیدا می کرد میرفتی بغل گوشش جیغ میکشیدیدنیای زیبا

بیشتر از همه واسه مامان جون و آقا جون حساس بودی...شیطان

البته همه بچه ها اینطوری هستنچشمک

خب بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آتنا مامان روشا
31 مرداد 91 18:17
ای وای زینب خانومه خوشگل شما که دیگه اسم به این قشنگی و پر معنایی داری و انقدر دوست داشتنی هستی دیگه نباید حسودی کنی . مرسی اومدی پیشمون


خواهش میکنم خالهــــــــــ جونـــم
مریم مامان ارشیدا
1 شهریور 91 12:45
خب حق داره این حانم کوچولو. بابایی و مامانیش فقط مال خودش هستند


بله دیگه.....
مرسی از حضورتون...
یاس
2 شهریور 91 2:25
الهییییییییییییی.جان عزیز.آره گلم همه بچه ها همینن


آره دیگه همه مثل هم هستن
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:14
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید
شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه
حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید
خوشحال میشیم



مرررررررررررررررررررسی خبرم کردی حتما شرکت میکنم
مامان پوريا
7 شهریور 91 11:32
سلام ممنونكه به من و پسرم سر زدين ..چه دخترو پسر نازي خوشحال مي شم تبادل لينك داشته باشيم من شما رو لينك كردم اينم سايت پسرمhttp://www.por.niniweblog.com/


سلام خواهش میکنم،مررررررررررررسی،منم شما رو با افتخار لینک کردم
lمامان نازنین
8 شهریور 91 0:25
سلام ماشالله به کوچولوهای نازت خدا نگهدارشون باشه ... ما شمارو لینکتون کردیم ....


سلام ممنون چرا آدرس وبتو نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان سلما
8 شهریور 91 19:33
سلام خاله حسادت جزئی از خصلت بچه هاست مخصوصا اگه دخترم باشین. سلمای منم حاضر نیست مادر جون و پدر جونشو با کسی تقسیم کنه فعلا دایی مجید و زن دایی مهتاب نامزدن تا بچه دار شدنشون کلی مونده فعلا خطری ما رو تهدید نمیکنه
مامان یسنا گلی
9 شهریور 91 7:18
سلام.ماشاالله چه بچه های نازی.خدا حفظشون کنه عزیزم. دست خاله جون هم درد نکنه که وب به این قشنگی واستون درست کرده. راستی با کمال میل لینکتون کردم. عکس پست ثابت وبلاگ یسنا را هم از سایت pho.toدرست کردم. ممنون که به ما سر زدین
باران قلنبه
9 شهریور 91 17:32
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.
سپیده
12 شهریور 91 18:43
سلام . مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتون رو شرکت بدید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
خاله سنا
16 شهریور 91 20:20
عزیزمـ
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 شهریور 91 14:25
چه دخمل بلایی.